A város hivatalos közösségi oldala folyamatosan osztja meg a polgármester által közzétett bejegyzéseket.
A városi kommunikáció helyett előtérben a polgármesteri oldal szerepel, ahol napi szinten nyomon lehet követni mit is dolgozik dr. Pohl Marietta. Minden kézfogás, puszi, borozás és „celebeskedés” meg van örökitve és hír van belőle.
Ma éppen a „bevásárló” központról tárgyalt és egy nagy kolbászt kapott ajándékba egy nevesített gazdasági társaság vezetőjétől.
A tavalyi kampányban voltak hangzatos mondatok, hogy önmutogatás és önfényezés helyett a városi hírek kerülnek előtérbe. Ez akkor jól hangzott, hiszen mindenki látta, hogy a városi kommunikáció dr. Bíró Károlyról szólt.
Ez nem változott, a polgármester népszerűsítése az elsődleges a városi történések helyett.
Elhangzott akkor, hogy a polgármester ne szerepeljen mindenhol hírként és a Misleny magazinban se legyen róla 8 fotó…
Mi történt az első száz napban? Milyen döntések születtek az üléseken? Hol tart a bírói rendszer átvizsgálása? Milyen fejlesztések leszen idén? Miért volt ennyi személyi változás a városházán és a városi cégeknél?
Erre kellene inkább válaszolni…